Analityka internetowa2023-09-10T09:50:50+00:00

Analityka internetowa

Analityka internetowa

Zrozum lepiej swój biznesAnalizuj daneWyciągaj wnioskiPodejmuj dobre decyzje

Zrozum lepiej swój biznesAnalizuj daneWyciągaj wnioskiPodejmuj dobre decyzje

Wdrażamy kompleksowe rozwiązania umożliwiające pełną analitykę internetową oraz biznesową. Korzystamy ze sprawdzonych narzędzi. Nie wiesz czy analiza danych jest Ci potrzebna? Jeśli masz stronę lub sklep online to z pewnością tak! Porozmawiajmy!

Wdrażamy kompleksowe rozwiązania umożliwiające pełną analitykę internetową oraz biznesową. Korzystamy ze sprawdzonych narzędzi. Nie wiesz czy analiza danych jest Ci potrzebna? Jeśli masz stronę lub sklep online to z pewnością tak! Porozmawiajmy!

analityka-internetowa
analityka danych internetowych

Co to jest analityka internetowa?

Posiadając stronę lub sklep internetowy bardzo ważne jest aby obserwować ruch i możliwie dokładnie go analizować. Tym właśnie zajmuje się dziedzina jaką jest analityka internetowa. Polega ona na zbieraniu danych o użytkownikach, ich zachowaniu na stronie lub w sklepie oraz wyciąganiu  wniosków. Pełna analiza danych internetowych możliwa jest tylko dzięki prawidłowej konfiguracji dostępnych narzędzi takich jak Google Tag Manager i Google Analytics, a także Google Search Console i wielu innych rozwiązań.

Nasi klienci

Korzyści z wdrożenia analityki internetowej

Odpowiedzi na pytania

Większa wiedza

Więcej klientów

Oszczędność pieniędzy

Oszczędność czasu

Więcej klientów

Większa sprzedaż

Większe zyski

Rozwój firmy

Chcesz wdrożyć analitykę danych internetowych?

Chcesz wdrożyć analitykę danych internetowych?

Pomożemy w konfiguracjiPrzedstawimy raporty i wnioski

Pomożemy w konfiguracjiPrzedstawimy raporty i wnioski

Zacznij zbierać i rozumieć dane o swojej firmie już teraz!

Zacznij zbierać i rozumieć dane o swojej firmie już teraz!

analityka-internetowa-poznań

Narzędzia

W celu lepszego pomiaru danych Twojej strony internetowej lub sklepu wykorzystamy najlepsze dostępne rozwiązania takie jak:

  • Google Search Console, Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google Data Studio

  • Ahrefs

  • Semstorm

  • Hotjar

  • I wiele innych…

FAQ – analityka internetowa

Na co warto zwrócić uwagę przy analizie danych internetowych?2023-08-04T16:48:06+00:00

Małe lokalne biznesy nie mają aż tak dużo danych i nie wymagają bardzo zaawansowanej analityki internetowej. Często wystarcza podstawowa lub średniozaawansowana konfiguracja. Właściwy dobór narzędzi do analizy i ich prawidłowa konfiguracji to lwia część sukcesu. Jednak dopiero właściwe zrozumienie danych wynikających z narzędzi pozwala osiągnąć sukces. Często po pierwszych miesiącach zdajemy sobie sprawę, że strona czy sklep internetowy wymagają więcej pracy nad poprawą użyteczności czy optymalizacją konwersji. To właśnie dobra użyteczność czyli UX i podnoszenie współczynników konwersji oraz ROAS dają realny wpływ na zyski w firmie.

Jak skonfigurować Google Analytics 4?2023-08-04T16:44:48+00:00

Stara wersja Google Analytics 3 (Universal Analytics) powoli przechodzi do historii. Już w lipcu 2023 roku przestanie zbierać dane. Dlatego tak ważne aby możliwie szybko zacząć zbierać w nim dane i mieć porównanie wstecz. Panel i konfiguracja Google Analytics 4 różni się dość znacznie od poprzedniej wersji dlatego sprawia trochę kłopotów mniej doświadczonym użytkownikom. Jednak w swej istocie ma być to narzędzie znacznie lepsze i bardziej precyzyjne od poprzedniej wersji. Pełna i kompleksowa konfiguracja analityki internetowej za pomocą Google Analytics 4 może stanowić klucz do sukcesu naszej firmy w przyszłości.

Od czego zacząć analizę danych?2023-08-04T16:42:56+00:00

Dobrze aby pełna analityka internetowa została wdrożona i skonfigurowana już na początkowych etapach pracy nad rozwojem ruchu. Jest ona niezwykle istotna nie tylko w analizie ruchu organicznego oraz bezpośredniego ale przede wszystkim w optymalizacji reklam Google ADS. To na podstawie pomiarów danych konwersji oraz użytkowników i list remarketingowych jesteśmy w stanie kreować coraz bardziej skuteczne reklamy Google ADS. Tym samym musimy zacząć od niezbędnej konfiguracji Google Tag Manager oraz Google Analytics. Trzeba jednak pamiętać o tym, że aby zbierać i przetwarzać dane analityczne wymagane jest poinformowanie o tym użytkownika. Robi się to poprzez informacje o polityce cookies i w polityce prywatności.

Jak skonfigurować Google Tag Manager?2023-08-04T16:37:45+00:00

Na początek istotna jest prawidłowa konfiguracja Google Tag Manager. W szczególności chodzi tutaj o tagi łączące go z Google Analytics oraz Google ADS oraz zdarzenia na podstawie, których będziemy następnie konfigurować oraz mierzyć konwersję. Bardzo istotnym jest aby nasza strona lub sklep miały klikalne takie elementy jak numery telefonów, maile oraz możliwość przejścia na zakładkę kontaktową, wysłanie formularza czy dodanie do koszyka. To najbardziej z powszechne działania, które możemy mierzyć jako zdarzenia i konwersje. W przypadku sklepów istotnymi są dodanie do koszyka, wyświetlenie koszyka, przejście na stronę zamówienia czy dokonanie zakupu lub rejestracji użytkownika.

Przejdź do góry