E-marketing to działania, które można wykonać aby promować siebie, markę lub swoją firmę w internecie. Takich działań można podjąć wiele. Do najpopularniejszych i najskuteczniejszych form e-marketingu należą:
E-marketing
- Promocja firmy na Mapach Google
- Strona internetowa
- Pozycjonowanie strony
- Reklama Google Ads
- Media społecznościowe
- Reklama display
Usługi E-marketingu
Google Moja Firma
Google Moja Firma to narzędzie wykorzystujące najpopularniejszą na świecie mapę i nawigację – Google Maps. Jest to obecnie jedna z najtańszych, najłatwiejszych i najszybszych form e-marketingu. W pierwszym kroku wystarczy jedynie założyć konto na gmail, a następnie wizytówkę swojej firmy i uzupełnić ja. Można powiedzieć, że jest to najprostszy sposób na promocję swojej firmy.
Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie strony sprawia, że witryna zaczyna pojawiać się coraz wyżej w tzw. organicznych wynikach wyszukiwania. Kluczowymi działaniami w pozycjonowaniu strony internetowej są optymalizacja SEO oraz link building. Jest to jedno z podstawowych i najważniejszych działań e-marketingu.
Optymalizacja SEO
E-marketing to również widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Optymalizacja SEO to działania, które dostosowują stronę www do możliwie wysokiego wyświetlania w wynikach wyszukiwania. Na Optymalizację SEO strony www składają się np. optymalizacja nagłówków i treści. Zamiennie stosowana nazwa to pozycjonowanie SEO.
Reklama Google Ads
Reklamy Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na promocję Twojej firmy w Internecie. Polega na wyświetlaniu reklam tekstowych lub obrazkowych w wynikach wyszukiwania Google i na stronach Partnerów. Wystarczy określić stawkę za kliknięcie, frazy kluczowe oraz lokalizację i możemy włączyć reklamę. Cechuje ją szybkość w użyciu i wdrożeniu.
Prowadzenie mediów społecznościowych
Media społecznościowe dają duże możliwości promocji firm i marek. Pozwalają w łatwy i precyzyjny sposób trafiać do odpowiednich grup odbiorców poprzez zainteresowania, a także angażować społeczność wokół marki. Najczęściej wykorzystywane są portal Facebook oraz Linkedin.
Copywriting i SEO copywriting
Copywriting – to pisanie lub poprawianie treści na strony internetowe. Copywriterskie tworzenie treści ma na celu przekazanie użytkownikowi wartościowych treści w przystępnej formie, a także wspieranie pozycjonowania stron internetowych poprzez SEO copytwriting. E-marketing firmy to dziś dużej mierze „content”. Daj go klientom!