Reklama Google Ads to obecnie najprawdopodobniej najszybsza i jednocześnie najbardziej skuteczna forma e-marketingu dla firm. Decydując się na tą formę promocji w internecie warto znać jej wszystkie najważniejsze cechy:

Reklama Google Ads
- Szybka i łatwa w uruchomieniu
- Skuteczna lecz płatna
- Dostępna pełna analityka danych
- Precyzyjnie odpowiada na zapytania użytkowników
- Reklamy te znajdują się powyżej organicznych wyników wyszukiwania
Jak działają reklamy Google Ads?
Wysoka pozycja w organicznych wynikach wyszukiwania to często tylko połowa sukcesu. Nad tymi wynikami zazwyczaj znajdują się płatne reklamy Google Ads. Ta forma promocji w Polsce nie jest jeszcze dobrze znana i prawidłowo wykorzystywana przez większość firm. Wyświetlają się również powyżej wizytówek Google Moja Firma. Jest to niewątpliwie jeden z najszybszych sposobów na promocję firmy w internecie.
Przedsiębiorcy decydując się na samodzielne uruchomienie tych reklam niestety często tracą swoje pieniądze i zniechęcają się do tej formy. Dzieje się tak ze względu na niewłaściwe ustawienia i konfigurację. Brak doświadczenia w tworzeniu reklam Google Ads może doprowadzić do szybkiego wyczerpywania się budżetu lub do tego, że nie dotrzesz do właściwej grupy odbiorców.
Czy warto inwestować w reklamy Google Ads?
Nie da się ukryć, że ta forma promocji bardzo skutecznie ściąga ruch na stronę internetową. Przykłady wzrostu liczby użytkowników i sesji możecie zobaczyć po prawej stronie na realnych przykładach naszych klientów. Ta forma jest bardzo dobrym uzupełnieniem ruchu organicznego i bezpośredniego oraz z mediów społecznościowych. W takich przypadkach jak te prezentowane na wykresach wręcz przewyższa znacząco ruch organiczny generowany poprzez pozycjonowanie stron.
Dlaczego reklamy Google Ads czasem nie działają?
Reklama Google Ads nie zawsze będzie właściwym narzędziem promocji Twojej firmy. Dlaczego? Często firmowa strona internetowa nie zawiera właściwych treści, które mogą zainteresować użytkownika po kliknięciu w reklamę. Kolejnym problemem może być ogólny wygląd, technologia i użyteczność witryny. Innym problemem, który może wpłynąć na brak konwersji z reklam jest brak przycisków “call to action”. Często zdarza się również, że wolno ładująca się strona powoduje jej zamknięcie zanim się otworzy.
Czy to zadziała na Twojej stronie?
Zadzwoń do mnie i umów się na bezpłatną konsultację marketingową. Zweryfikuję sensowność uruchomienia reklam Google Ads i wytłumaczę Ci jak możesz skonstruować je samodzielnie albo podpowiem jakie inne działania e-marketingowe będą dla Ciebie bardziej skuteczne.
Od kilku lat pomagam przedsiębiorcom w prawidłowym przygotowaniu reklam Google Ads. Jest to jedna z najszybszych form e-marketingu dla firm w odróżnieniu od pozycjonowania stron, które jest procesem długotrwałym. Przygotowane przeze mnie reklamy mają wysoką skuteczność klikalności oraz konwersji. Dzięki temu moi klienci łatwo i szybko docierają do swoich potencjalnych klientów.
Dla kogo będą wskazane reklamy w Google?
Odpowiadając jednym słowem dla WSZYSTKICH przedsiębiorców i osób chcących promować swój biznes w internecie. Bez względu na to czy prowadzisz mały, jednoosobowy czy lokalny biznes czy może średnią czy dużą firmę. Rekomendowane są przede wszystkim do rozpoczęcia sprzedaży internetowej. Promocja e-commerce w zasadzie nie może się odbywać bez tej formy reklamy w wyszukiwarce. Ważne aby rozważyć kwestie związane z budżetem na reklamę. Im większy tym oczywiście większe szanse na wygenerowanie większej ilości zapytań. W przypadku reklamy PPC, płaci się jedynie za kliknięcie, a budżety reklamowe są dziennie i w powiązaniu z konkretnymi frazami kluczowymi, które wspólnie zdefiniujemy.
Ta forma promocji świetnie sprawdza się w przypadku targetowania regionalnego. Można bez problemu ustawić miasta na jakie mają być wyświetlane nasze reklamy Google Ads – Poznań, Warszawa, a może Kraków czy Łódź. W ten sposób dotrzesz do potencjalnych klientów w konkretnych regionach oraz wpisujących konkretne zapytania w pasek wyszukiwarki. Wykorzystaj tą szansę! Ta forma promocji może być efektywna, stosunkowo tania oraz skuteczna. Przekonaj się!






