Z pewnością tak. A przynajmniej należy to poważnie rozważyć ponieważ ruch na stronach i w sklepach pochodzący z reklam Google ADS zaczyna dominować nad wszystkimi pozostałymi źródłami. To sprawia, że ta forma marketingu internetowego bardzo zyskuje na znaczeniu. Rozwinięcie algorytmów samouczących się odpowiednich odbiorców oraz konwersji dają klientom znacznie lepsze efekty niż jeszcze parę lat temu. Reklamy znajdują się nad pierwszymi wynikami wyszukiwania Google co sprawia, że generują znacznie więcej kliknięć niż najlepiej wypozycjonowana strona czy sklep.

Nie warto jednak na początek przeznaczać bardzo dużego budżetu na kampanie. Dlaczego? Na start warto po prostu przetestować nasze ustawienia i sprawdzić czy pojawią się konwersje. Nie wszystkie wstępne ustawienia są optymalne dlatego warto założyć, że algorytmy Google ADS muszą nauczyć się naszych reklam i ich idealnych odbiorców. Z czasem gdy reklamy zaczynają coraz lepiej działać i konwertować można rozważać stopniowe zwiększanie budżetów. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie uzyskać w pełni optymalne efekty.