Bez wątpienia działania z zakresu SEO są wykorzystywane w praktycznie każdej branży i mogą z nich korzystać wszystkie przedsiębiorstwa. Jednocześnie są jednak branże w których pozycjonowanie ma większe znaczenie. Poniżej znajduje się lista branż, dla których takie działania mogą mieć największy wpływ na pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż:

  1. Sklepy internetowe (e-commerce);

  2. Elektronika;

  3. Kancelarie prawne;

  4. Branża alkoholowa;

  5. Projektanci wnętrz;

  6. Biura rachunkowe;

  7. Usługi finansowe;

Oczywiście wśród nich możecie znaleźć kilka gałęzi i branż, które nie mogą korzystać z płatnych reklam Google ADS lub innych form reklamy płatnej takich jak kancelarie adwokackie czy sprzedaż alkoholi. Dodatkowo podobnie sytuacja ma się w przypadku firm specjalizujących się w sprzedaży produktów dużych brandów, które mają marki zastrzeżone.

Dla których jeszcze branż pozycjonowanie stron internetowych ma duże znaczenie?

  1. Usługi medyczne (przychodnie, kliniki, gabinety lekarskie).
  2. Oczywiście także branża nieruchomości (agencje, deweloperzy).
  3. Turystyka (biura podróży, hotele, pensjonaty).
  4. Gastronomia (restauracje, kawiarnie, bary).
  5. Jednocześnie zazwyczaj usługi budowlane i remontowe.
  6. Motoryzacja (salony, serwisy, sklepy z częściami).
  7. Edukacja (szkoły, kursy, szkolenia).
  8. IT i technologie (oprogramowanie, sprzęt).
  9. Fitness i sport (siłownie, kluby, sklepy sportowe).
  10. Niewątpliwie także uroda (salony kosmetyczne, fryzjerskie, SPA).
  11. Moda (sklepy odzieżowe, butiki).
  12. Usługi fotograficzne i wideo.
  13. Bez wątpienia dbać o widoczność musi branża marketingu i reklamy (agencje, doradztwo).
  14. Handel detaliczny (sklepy różnych branż).
  15. Rozrywka (kina, teatry, kluby).
  16. Z pewnością również usługi dla zwierząt (weterynaria, sklepy zoologiczne).
  17. Dom i ogród (meble, dekoracje, ogrodnictwo).
  18. Produkcja przemysłowa (maszyny, urządzenia).
  19. Dodatkowo również usługi transportowe i logistyczne.
  20. Usługi porządkowe i sprzątanie.
  21. Usługi doradcze i coaching.

Pozycjonowanie stron internetowych Poznań – dla jakich branż jeszcze?

  1. Sztuka i rzemiosło (galerie, warsztaty).
  2. Ochrona środowiska i energetyka.
  3. Oczywiście branża zdrowie i wellness (diety, suplementy).
  4. Usługi pogrzebowe.
  5. Rozwój osobisty i zawodowy.
  6. Weterynaria (kliniki, gabinety weterynaryjne).
  7. Psychologia (psychoterapeuci, poradnie).
  8. Niewątpliwie także księgowość i doradztwo podatkowe.
  9. Hydraulika i usługi instalacyjne.
  10. Optyka (salony optyczne, sklepy z okularami).
  11. Biotechnologia i farmacja.
  12. Usługi sprzedaży i wynajmu samochodów.
  13. W rzeczywistości bardzo często korzystają biura podróży i organizatorzy wypraw.
  14. Usługi cateringowe.
  15. Jednocześnie oczywiście szkolenia i warsztaty biznesowe.
  16. Usługi związane z bezpieczeństwem i ochroną.
  17. Usługi ogrodnicze i krajobrazowe.
  18. Usługi przeprowadzkowe i transportowe.
  19. Doradztwo w zakresie energii odnawialnej.
  20. Biżuteria i zegarmistrzostwo.
  21. Usługi krawieckie i projektowanie mody.
  22. Usługi tłumaczeniowe i lingwistyczne.
  23. Usługi notarialne i prawne.
  24. Antykwariaty i sklepy z kolekcjami.
  25. Usługi telekomunikacyjne.

Konkludując większość branż może i powinna promować swoje produkty oraz usługi w wyszukiwarce. Dlatego już dziś zadbaj o widoczność swojej firmy i skontaktuj się z nami. Skuteczne i tanie pozycjonowanie witryn www w Poznaniu oraz okolicach.