Wysokiej jakości kreacje reklamowe w Google ADS mają duże znaczenia z punktu widzenia oceny systemu oraz późniejszych konwersji. Aby uzyskać ocenę „Świetna” reklam należy:
- Stworzyć jak najwięcej ciekawych nagłówków reklam zawierających frazy kluczowe;
- Stwórz jak najwięcej ciekawych tekstów reklam;
- Dodaj logo firmy oraz obrazy;
- Dodaj wideo do reklam (głównie w kampaniach YT i Performance Max);
- Użyj linków rozszerzeń do podstron oraz rozszerzeń objaśnień;
- Dodaj do reklam rozszerzenia telefonów i lokalizacji
Współczynnik jakości (Quality Score) w Google Ads jest kluczową metryką, która określa, jak bardzo Twoja reklama jest odpowiednia i przydatna dla użytkownika. Obejmuje takie elementy jak stosunek kliknięć do wyświetleń (CTR), relewancja reklamy, jakość strony docelowej oraz oczekiwana wydajność reklamy.
Zostaw komentarz