Wysokiej jakości kreacje reklamowe w Google ADS mają duże znaczenia z punktu widzenia oceny systemu oraz późniejszych konwersji. Aby uzyskać ocenę „Świetna” reklam należy:

  1. Stworzyć jak najwięcej ciekawych nagłówków reklam zawierających frazy kluczowe;
  2. Stwórz jak najwięcej ciekawych tekstów reklam;
  3. Dodaj logo firmy oraz obrazy;
  4. Dodaj wideo do reklam (głównie w kampaniach YT i Performance Max);
  5. Użyj linków rozszerzeń do podstron oraz rozszerzeń objaśnień;
  6. Dodaj do reklam rozszerzenia telefonów i lokalizacji

Współczynnik jakości (Quality Score) reklamy Google Ads (wcześniejsza nazwa AdWords) jest kluczową metryką, która określa, jak bardzo Twoja reklama jest odpowiednia i przydatna dla użytkownika. Obejmuje takie elementy jak stosunek kliknięć do wyświetleń (CTR), relewancja reklamy, jakość strony docelowej oraz oczekiwana wydajność reklamy.