Wystarczy do tego posiadanie adresu e-mail na poczcie Gmail.

Umieść swoją firmę w Google Maps:

  1. Wejdź do Google Maps na komputerze:
    • Upewnij się, że jesteś zalogowany na odpowiednie konto Google.
  2. Masz trzy sposoby, aby dodać swoją firmę: a. Za pomocą paska wyszukiwania:
    • Wpisz adres Twojej firmy.
    • Kliknij „Dodaj swoją firmę” na profilu firmy po lewej stronie ekranu. b. Bezpośrednio na mapie:
    • Kliknij dowolne miejsce na mapie prawym przyciskiem myszy.
    • Wybierz „Dodaj swoją firmę”. c. Przez menu:
    • Kliknij „Menu” w lewym górnym rogu.
    • Następnie kliknij „Dodaj swoją firmę”.
  3. Dokończ proces rejestracji:
    • Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby skompletować profil Twojej firmy.

Zgłość swoje prawa do firmy w Google Maps:

  1. Otwórz Google Maps na komputerze.
  2. Użyj paska wyszukiwania, aby odnaleźć Twoją firmę:
    • Wprowadź nazwę Twojej firmy.
    • Kliknij na nazwę firmy i zaznacz odpowiednią.
  3. Zgłaszanie praw do firmy:
    • Kliknij „Zgłoś prawo do firmy”, a następnie „Zarządzaj”.
    • Jeśli potrzebujesz wybrać inną firmę, kliknij „Jestem właścicielem innej firmy lub nią zarządzam”.
  4. Postępuj zgodnie z instrukcjami weryfikacji:
    • Wybierz metodę weryfikacji i postępuj zgodnie z podanymi instrukcjami.

Pamiętaj o regularnym aktualizowaniu danych Twojej firmy, aby były one zawsze aktualne i precyzyjne dla użytkowników Google Maps. Dokładne informacje oraz instrukcje znajdziecie na oficjalnej stronie Google https://support.google.com/business/answer/2911778?hl=pl&co=GENIE.Platform%3DDesktop