Każda firma jest inna. Nawet w tej samej branży trudno znaleźć dwie, bardzo podobne do siebie firmy. Jedne przedsiębiorstwa posiadają duże budżety na działania marketingowe, a inne bardzo skromne. Część firm działa na terenie całego kraju lub zagranicy, a inne głównie lokalnie. Czasem właściciele firm wolą obsługiwać dużo mniejszych firm, a inni stawiają na kilku, dużych kluczowych klientów. Rozumiemy i szanujemy każde podejście do realizowania swoich pomysłów biznesowych. Na co zwracamy szczególną uwagę podczas analizy marketingowej i planowania strategii?
- Wyróżniki konkurencyjne firmy w zakresie oferty oraz marketingu;
- Posiadane rozwiązania i zasoby biznesowe oraz marketingowe;
- Posiadane zasoby ludzkie czy czasowe oraz finansowe;
- Dotychczasowe działania jakie były podejmowane oraz analiza ich skuteczzności;
- Region i rynek na jakim działa biznes.
- Specyfika klienta docelowego oraz jego zachowania i preferencji.
Zostaw komentarz
You must be logged in to post a comment.