Interesuje Cię uczciwe i skuteczne pozycjonowanie stron internetowych Twojej firmy w Poznaniu? Porozmawiaj z najbardziej zaangażowanymi specjalistami w branży i postaw na jakość, a nie obietnice. Wierzymy, że wykonywane przez nas pozycjonowanie stron internetowych przełoży się na większą liczbę klientów. Dbamy nie tylko o ruch ale przede wszystkim o konwersje. Jesteśmy pewni swoich kompetencji dlatego przez pierwsze trzy miesiące świadczymy usługi SEO bez umowy. Wiemy, że zadowolony klient z nami zostanie!
Pozycjonowanie stron internetowych Poznań
Co wyróżnia pozycjonowanie Evolve Poznań?
Dlaczego warto postawić na pozycjonowanie strony internetowej z Evolve Poznań? Oprócz uczciwości i solidności wyróżnia nas również model rozliczeń. Nie pobieramy stałych, ryczałtowych opłat miesięcznych. Płacisz tylko za realnie przepracowane godziny. Posiadamy aktualną wiedzę na temat SEO oraz kreatywne pomysły, które wdrażamy w życie. Prace rozpoczynamy od najważniejszych działań, które najszybciej mogą przełożyć się na wzrost ruchu na stronie. Korzystamy z profesjonalnych narzędzi i szczegółowo analizujemy dane. W każde zlecenie angażujemy się w 110%. Staramy się oferować możliwie szybkie terminy realizacji oraz przystępne ceny.
Od czego zaczynamy pozycjonowanie stron internetowych?
Od czego zaczynamy pozycjonowanie stron internetowych? W pierwszej kolejności przeprowadzamy bezpłatną konsultację, dzięki której bardziej rozumiemy Twój biznes i oczekiwania. Następnie wykonujemy bezpłatny audyt SEO strony internetowej lub sklepu, co pozwala ocenić mocne i słabe strony witryny. W dalszej kolejności przygotowujemy bezpłatną analizę fraz kluczowych i wstępną strategię pozycjonowania oraz wszelkich niezbędnych działań. Na koniec tworzymy plan działań i koszty, które pozwolą na osiągnięcie sukcesu.
Dlaczego warto rozważyć pozycjonowanie stron internetowych z Evolve Poznań?
Evolve Poznań to zespół zaangażowanych pasjonatów, którzy pozycjonowaniem stron internetowych zajmują się od ponad 10 lat. W tym czasie odbyliśmy liczne szkolenia oraz przeczytaliśmy mnóstwo książek i branżowych publikacji na temat tajników SEO. Posiadamy nie tylko odpowiednią wiedzę i kompetencje ale również zasoby aby skutecznie promować każdy biznes w Internecie. Nasza praca to zawsze ponad przeciętna solidność oraz terminowość realizowanych usług, z których większość naszych klientów jest zadowolonych.
Pozycjonowanie strony lokalnie na Poznań
Pozycjonowanie stron internetowej to obecnie jeden z najbardziej podstawowych sposobów na promocje Twojej witryny w Internecie. To niezwykle efektywny sposób na marketing lokalnych i regionalnych biznesów działających w obrębie mniejszych lub większych miast takich jak np. Poznań. Co to jest i na czym polega optymalizacja strony dla wyszukiwarek (ang. SEO) i samo pozycjonowanie stron internetowych?
Co charakteryzuje pozycjonowanie?
Pozycjonowanie strony lub sklepu to proces długotrwały i wymagający konsekwencji oraz przemyślanej strategii działania. W ostatnich latach zdobywa coraz większą popularność wśród przedsiębiorców. Nie bez powodu. Okazuje się, że pozycjonowanie strony to jedna z najbardziej skutecznych form reklamy gdyż odpowiada bezpośrednio na zapytanie użytkownika.
Krótkie ogólne frazy czy długie frazy longtail?
Jednakże wpisywane hasła nie są sobie równe z punktu widzenia pozycjonowania. Chodzi o to, że krótsze i bardziej ogólne będą wpisywane częściej, a dłuższe i bardziej precyzyjne rzadziej. Innych informacji szukają użytkownicy lokalnie np. w Poznaniu, a inaczej klienci kupujący produkty w ogólnopolskich sklepach online.
Pozycjonowanie stron internetowych Poznań
Szukając produktów lub usług siadamy często przed komputerem (lub ze smartfonem w ręku) i wpisujemy interesujące nas hasło w pasek wyszukiwarki (najczęściej Google). Otrzymujemy wyniki najbardziej pasujących do wpisanego zapytania. Następnie otwieramy po kolei strony internetowe i przeglądamy szukając interesujących nas informacji, produktów czy usług. Warto zauważyć, że większość użytkowników ufa organicznym wynikom wyszukiwania ale jednocześnie nie otwiera więcej niż 7-10 stron.
Użytkownicy w Internecie nie lubią tracić czasu
Dlatego tak istotne jest pozycjonowanie strony lub sklepu aby zawsze można było ją odnaleźć w pierwszej dziesiątce, a najlepiej w pierwszej trójce wyników wyszukiwania. Tylko w ten sposób potencjalny klient może Cię łatwo otworzyć stronę, a następnie skontaktować się i skorzystać z usług. Generując coraz większy ruch na naszej stronie www może okazać się, że będzie on wystarczająco duży by zarabiać z reklam.
Mogą również zgłaszać się do nas firmy, które gotowe będą zapłacić za artykuł i link opublikowany na naszej stronie. Zatem monetyzacja ruchu organicznego to nie tylko nowi klienci i sprzedaże ale także inne aspekty!
Źródła ruchu na stronie i sklepie internetowym
Głównym celem jaki ma przynieść pozycjonowanie stron internetowych jest wzrost ruchu organicznego. To źródło zazwyczaj generuje ponad 50% ruchu na stronach. Nasza usługa w tym zakresie również ma realizować to podstawowe założenie.
Jednakże wiemy, że sam ruch organiczny to nie wszystko. To co staramy się również poprawić jest wzrost konwersji poprzez poprawę odczuć user experience (UX). Innymi cennymi źródłami ruchu są ruch bezpośredni (direct), a także ruch z odesłań i często także z reklam Google ADS. Dążymy do tego aby ruch powracający/bezpośredni rósł podobnie do ruchu organicznego gdyż często to to źródło daje duże konwersje.
Na co jeszcze zwracamy uwagę pozycjonując strony i sklepy internetowe?
Warto jednak pamiętać, że samo ściągnięcie ruchu to nie wszystko. W naszej usłudze znajduje się również poprawianie stron www tak aby użytkownik mógł się lepiej na niej odnaleźć oraz łatwiej z Tobą skontaktować. Większość dzisiejszych stron opartych jest o silnik WordPress, który przez ostatnie lata poznałem bardzo dobrze. To znacząco ułatwia mi pracę. Wiele zależy tutaj od silnika i konstrukcji strony/sklepu internetowego.
Jakie są efekty skutecznego pozycjonowania stron internetowych?
Efekty naszych prac możecie zobaczyć na załączonych wykresach. Pokazują one wzrost nowych odwiedzin, nowych sesji oraz nowych użytkowników. W porównaniu do poprzednich miesięcy wzrosty sięgają 70-80%. Bardzo istotnym dla nas jest także wzrost konwersji. W zależności od potrzeb możecie koncentrować się na podnoszeniu widoczności strony regionalnie (np. w Poznaniu lub okolicy) lub w całym kraju czy zagranicy. Wiele też zależy od tego ile działań wykonano do tej pory i w jakiej działa sklep internetowy czy strona.
Jakie efekty można osiągnąć pozycjonując stronę, a jakie sklep internetowy online?
Inne efekty może przynieść gdy pozycjonujesz sklep z rękodziełem, elektroniką czy akcesoria dekoracyjne. Inaczej sprawa będzie wyglądała gdy będziesz chciał konkurować w nasyconej branży np. alkoholi i sprzedawać np. rum, wino czy whisky online. Duża konkurencja zazwyczaj oznacza także większą konkurencję w wynikach wyszukiwania. Dlatego często nie da się przyśpieszyć efektu pozycjonowania strony lub sklepu gdyż konkurujemy z wieloma wartościowymi witrynami.
Pozycjonowanie stron internetowych daje różne korzyści.
Wzrost ilości odwiedzin witryny zazwyczaj daje efekt w postaci pozytywnego wpływu na wzrost ilości zapytań płynących ze strony internetowej. Głównym celem w przypadku pozycjonowania sklepu internetowego jest oczywiście wzrost sprzedaży.
Odwiedziny, ruch i zachowanie poszczególnych użytkowników możesz łatwo analizować w bezpłatnym narzędziu Google Analytics.
Wykorzystaj potencjał obecnego i przyszłego ruchu!
Trzeba pamiętać, że samo generowanie ruchu nie zawsze przekłada się na wyższą sprzedaż. Zwiększanie przychodów i zysków z działalności w internecie należy poprawiać poprzez jakość swojej strony np. ułatwiając kontakt oraz dostęp do kluczowych informacji.
Dlaczego user experience (UX) jest tak ważne w Internecie?
Możemy pozyskać 100 nowych użytkowników jednak co z tego skoro żaden z nich nie zadzwonił czy nie przesłał nam zapytania mailem lub formularzem? Nic nie da nam osoba, która nie wykonała także innej pożądanej przez nas interakcji np. rejestracja konta czy zapis do newslettera. W swojej pracy koncentruję się na działaniach, które wspierają pozytywne doświadczenia użytkownika (UX), a tym samym zwiększają konwersję z ruchu.
W ten sposób nie tylko jestem w stanie zwiększyć ruch na Twojej witrynie ale również zwiększyć jego skuteczność.
Jakie korzyści daje pozycjonowanie stron internetowej?
Wzrost widoczności witryny w sieci;
Większy ruch organiczny na stronie;
Wzrost ruchu bezpośredniego;
Lepsza rozpoznawalność marki;
Zwiększenie ilości telefonów i zapytań mailowych;
Nowi potencjalni klienci;
Wzrost sprzedaży.
Dlaczego warto inwestować w SEO?
Powyżej przedstawiłem najważniejsze korzyści płynące dla przedsiębiorców, którzy decydują się na promocję swojej firmy w Google. Jedną z nich może być budowa Twojego wizerunku eksperta marki poprzez pisanie i promowanie konkretnych artykułów, które przekazują użytkownikom wartość merytoryczną.
Jeśli masz pytania lub wątpliwości skontaktuj się ze mną. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania dotyczące procesu oraz samej usługi pozycjonowania stron – Poznań – tutaj możemy na spokojnie spotkać się roboczo albo po prostu na kawę by omówić najważniejsze aspekty, proces i sposoby realizacji tej usługi.
Szukasz kreatywnych i skutecznych usług e-marketingu lub pozycjonowania stron w Poznaniu?
Pozycjonowanie strony internetowej na WordPress w Google
WordPress jest obecnie najbardziej popularnym na świecie silnikiem służącym do tworzenia stron i sklepów internetowych. Dlatego też nasza firma dość mocno wyspecjalizowała się w obsłudze oraz optymalizacji stron internetowych opartych o WordPress. Pozycjonowanie stron internetowych stworzonych w tym silniku jest dla nas prostsze niż na innych, mniej znanych silnikach.
Inne silniki stron i sklepów jakie znamy, pozycjonujemy i optymalizujemy
U dziesiątek naszych klientów mieliśmy już do czynienia z wieloma różnymi silnikami stron i sklepów. Wykonywaliśmy optymalizacje SEO i pozycjonowaliśmy strony nie tylko opartych o WordPress i sklepów online na Woocommerce ale również silnikach takich jak np. ShopGold, IdoSell Shop. Bestseller.
Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że na tym rynek się nie kończy. Spory udział mają także takie rozwiązania jak Magento czy Presta Shop i Shoper. Dlatego też stale podnosimy swoja wiedzę i kwalifikacje.
Pozycjonowanie stron Poznań - co składa się na proces?
-> Właściwa koncepcja strony pod kątem pozycjonowania;
-> Prawidłowy układ i nazwy podstron;
-> Optymalizacja techniczna i szybkości na mobile;
-> Tworzenie contentu na witrynę oraz optymalizację treści pod kątem pozycjonowania;
-> Budowanie mocnego zaplecza odnośników zwrotnych (tzw. link building).
Pozycjonowanie stron internetowych Poznań - opis etapów procesu
Koncepcja strony
Ważnym elementem procesu pozycjonowania strony lub sklepu internetowego jest optymalne zaprojektowanie układu strony i podstron tak aby możliwie efektywnie wykorzystać go pod SEO. Oczywiście na początek należy wybrać najbardziej odpowiednią domenę dla swojej strony. Tutaj często stajemy przed wyborem czy ważniejsze jest dla nas pozycjonowanie strony w Google czy też budowa marki? Nie zawsze daje się połączyć obie te kwestie.
Jednak zawsze zachęcamy do przeszukania dostępnych domen. Dobrym przykładem może być strona ryz-basmati.pl – frazę tą wpisuje miesięcznie około 5000 osób. Nie mówiąc już o frazach powiązanych.
Układ i nazwy podstron
Adres witryny oraz adresy podstron mają istotne znaczenie pod kątem pozycjonowania stron internetowych. Dla przykładu jeśli chcemy wzmacniać pozycjonowanie regionalnie wówczas dobrym pomysłem może być umieszczenie nazwy miasta np. Poznań w adresie strony głównej albo podstron (bez polskich znaków „poznan”).
W sytuacji, w której pracujemy nad pozycjonowaniem strony, która istnieje od wielu lat, koncentrujemy się na optymalizacji obecnego układu. Warto o to zadbać na samym początku jeszcze zanim zabierzemy się za inne elementy optymalizacyjne.
Optymalizacja techniczna i SEO strony
Optymalizacja techniczna i pod kątem SEO to jeden z podstawowych elementów wpływających na miejsce Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Warto posiadać stronę z możliwie małą ilością kodu oraz taką, która szybko się załaduje na urządzeniach mobilnych. Istotnym są także odpowiednie tytuły strony głównej oraz podstron, linkowania wewnętrzne, posiadanie mapy strony, przekierowań oraz specjalnych wtyczek wspierających pozycjonowanie stron na WordPress. Po wykonaniu takiej optymalizacji możemy mieć pewność, że dalsze działania pod kątem optymalizacji SEO.
Content marketing
Często zamiennie nazywany copywriting lub SEO copywriting. Jednak content marketing to nieco szersze pojęcie pokazujące Ciebie i Twoją stronę jako ekspertów marki. Możliwie często dostarczaj wartościową i merytoryczną treść dla swoich użytkowników. Wszystkie Twoje artykuły nie tylko muszą być merytoryczne i dobrze zredagowane pod kątem czytania, ale również powinny być zoptymalizowane pod kątem wyszukiwania. Jest to kolejny ważny czynniki w pozycjonowaniu strony lub sklepu.
Postawić na SEO copywriting czy content?
Dobry content marketing to także seo copywriting, który musi sprawić, że najważniejsze frazy kluczowe znajdują się w publikacji. W przypadku tej podstrony najważniejszą frazą kluczową jest „pozycjonowanie stron Poznań” i fraza ta powinna znajdować się zarówno w treściach jak oraz nagłówkach całego artykułu.
Do tej pory opracowaliśmy już setki różnych publikacji, artykułów i wpisów które skutecznie umieściliśmy na najwyższych miejscach w wynikach wyszukiwania Google. Pisanie ciekawych i obszernych artykułów daje łatwą możliwość szybkiego zaistnienia w organicznych wynikach wyszukiwania. Nie jest to tajemnicą, że Google to wyszukiwarka tekstowa. Dlatego liczy się treść, treść i jeszcze raz treść.
Czy sama duża ilość treści wystarczy aby skutecznie pozycjonować witrynę czy sklep?
Oczywiście taką treść i teksty trzeba jeszcze dobrze zoptymalizować pod kątem SEO. Natomiast sam fakt jej posiadania może sprawić, że strona będzie znacznie częściej pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania. Czasem będzie to w związku z długą i specyficzną frazą przez użytkownika tzw. longtail.
Niemniej lepszy taki ruch niż żaden. Dlatego też każdy z Was (jeśli prowadzicie strony) powinien stać się „pisarzem”. Można też oczywiście zlecać na zewnątrz takie usługi. Merytoryka jest niezbędna kiedy piszemy o tematyce trudnej czy specjalistycznej.
Linkowanie zewnętrzne (czyli tzw. link building)
Gdy Twoja witryna istnieje od pewnego czasu jednym ważniejszych czynników, które będą mogły podnieść jej pozycje w wynikach wyszukiwania będzie budowanie zaplecza odnoszących się do nas witryn czyli po prostu linkowanie zewnętrzne. To istotny aspekt całego procesu. Jest jednym z dłużej trwających procesów w trakcie pozycjonowania strony. Wynika to z konieczności zarówno mocnej dywersyfikacji, różnorodnych linków, z mocnych jakościowo stron, katalogów i portali oraz artykułów.
Pozycjonowanie stron internetowych Poznań to stały proces
Pozycjonowanie stron internetowych Poznań – krok po kroku
Tak jak już pisałem wcześniej skuteczne pozycjonowanie stron w Google to przede wszystkim tworzenie treści. Teksty powinny być możliwie szczegółowe, obszerne oddzielone nagłówkami. Oczywiście nie należy tworzyć treści tylko pod kątem robotów Google ale głównie dla użytkownika. Zatem powinny się w nich znaleźć zarówno wypunktowania, pogrubienia oraz obrazy nawiązujące do tematu artykułu.
Od czego zacząć pozycjonowanie strony?
Wielu z Was pewnością zadaje sobie pytanie czy można pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego jest trudne lub czy można pozycjonować stronę samemu?
Na sam początek powinieneś zdefiniować słowa i frazy kluczowe na jakie ma odbywać się pozycjonowanie strony w Google. Dla przykładu jeśli chodzi o ten artykuł to najważniejszymi sformułowaniami na jakie chciałbym aby był widoczne będą: pozycjonowanie stron internetowych Poznań oraz bardziej poboczne taką jak np. organiczne pozycjonowanie stron www i sklepów. Możesz również określić sformułowania zbliżone i powiązane czyli tzw. longtail (długi ogon), na które chciałbyś być widoczny.
Przydatne narzędzia
W tym celu mogą być przydatne różne bezpłatne i płatne narzędzia dostępne w Internecie. Dla tej podstrony taką frazą będzie – pozycjonowanie stron WordPress w Google. A jak już jesteśmy przy tej kwestii to może zatrzymajmy się przy tych dwóch wątkach. Mogą one być dla was interesujące dlatego nieco przybliżymy te kwestie.
Pozycjonowanie stron na WordPress w Google – czy różni się jakoś w przypadku silnika lub wyszukiwarki?
Odpowiadając w dużym uproszczeniu i skrócie, można by powiedzieć, że w sumie niczym istotnym. Zasady dotyczące optymalizacji stron internetowych są dokładnie takie same dla wszystkich silników CMS. Jednak w praktyce znajomość WordPress jest znacznie większa niż np. Joomli nie mówiąc już o tych mniej znanych np. TextPattern, ExpressionEngine, ModX czy Contao lub DotNetNuke. Z WordPress korzysta wiele milionów stron oraz administratorów.
To sprawia, że również pozycjonowanie stron internetowych na WordPress jest po prostu nieco łatwiejsze. Pomaga sama znajomość panelu administracyjnego oraz sposobu konstrukcji stron, wpisów oraz podstawowych opcji i wtyczek optymalizacyjnych.
Pozycjonowanie stron internetowych Poznań – co jeszcze warto wiedzieć?
Jeśli chodzi o algorytmy i metody indeksowania w Google oraz innych wyszukiwarkach np. Bing czy Yahoo to tutaj sytuacja wygląda nieco odmiennie. Wyniki wyszukiwania najpopularniejszej wyszukiwarki czyli Google często znacząco różnią się od wyników jej konkurentów. Czy to jednak oznacza, że pozycjonowanie stron w Google to coś zupełnie innego. Z jednej strony tak, a z drugiej nie.
Dlaczego pozycjonujemy głównie w Google?
Po prostu udział rynkowy Google jest tak silnie przeważający, żeby nie powiedzieć miażdżący, że często agencje marketingowe SEO nie koncentrują się na niczym innym. W sensie takim, że wykonują swoją pracę możliwie dobrze w założonym przez klienta budżecie. Efektem pobocznym są dla nich wyniki wyszukiwania w Yahoo czy Bing albo DuckDuck Go. Działając w ten sposób nie zwiększamy kosztów usługi, a dostajemy bardzo zbliżone efekty do tych jakie oczekujemy.
Jeżeli macie jakieś pytania związane z tym tematem to śmiało piszcie lub dzwońcie. Jak widzicie dla mnie to jest temat rzeka i mógłbym o nim pisać jeszcze dłuuuugo. Może po prostu się spotkajmy lub zdzwońmy aby podyskutować o możliwościach wspólnego działania w celu rozwoju Twojego biznesu?
Pozycjonowanie stron i sklepów - koszty i cennik Evolve Poznań
Szukając firmy – agencji marketingowej, która wykona dla Ciebie pozycjonowanie strony internetowej lub sklepu z pewnością większość firm oferuje Ci wysoki, miesięczny abonament. Do tego musisz podpisać długoterminową umowę. Najczęściej są to umowy roczne, a w najlepszym przypadku półroczne. My podchodzimy do tematu zupełnie inaczej. Nie wiążemy klientów na siłę.
Co jeszcze nas wyróżnia?
Znamy najważniejsze zasady i metody pozycjonowania stron i sklepów online, które wdrażamy zawsze na początku. Przyjmujemy także zasady rozliczeń godzinowych. Na początkowym etapie staramy się możliwie dokładnie oszacować koszty. Wiele zależy od tego jak rozbudowana jest strona czy sklep. Im bardziej skomplikowana witryna tym koszt będzie większy. Dlatego nie mamy czegoś takiego jak cennik usług.
Dla kogo realizujemy nasze usługi pozycjonowania stron internetowych i sklepów?
Evolve Poznań to agencja marketingowa specjalizująca się w SEO oraz świadcząca usługi dla firm z wielu różnych branż. Wykonujemy organiczne pozycjonowanie strony internetowej kancelarii adwokackiej, notariuszy, biur rachunkowych, firm informatycznych, a nawet szkół i instytucji publicznych.
Wykonujemy optymalizacje SEO i pozycjonujemy sklepy internetowe z alkoholami, artykułami dekoracyjnymi mieszkania czy oprogramowanie i elektronikę oraz karmy dla psów. Pozycjonujemy w sieci witryny projektantów wnętrz, firmy budowlane, giełdy kryptowalut i wielu innych firm. Obsługujemy księgowych, fizjoterapeutów oraz instalatorów.
Gdzie działa nasza agencja SEO?
Nasza firma – agencja marketingowa Evolve Poznań oczywiście działa głównie na terenie i dla klientów z Poznania i województwa wielkopolskiego. Sam Poznań jest dość dużym miastem. Nasze biuro znajduje się na pograniczu Jeżyc i Sołacza oraz Piątkowa ale tak na prawdę obsługujemy klientów i firmy z każdego osiedla i dzielnicy np. Piątkowo, Grunwald, Dębiec, Nowe i Stare Miasto, Bonin oraz Rataje, Winogrady (blisko znajduje się nasze biuro), Ławica, a także Malta, Łazarz, Strzeszyn, Smochowice, Naramowice, Morasko.
Pozycjonowanie stron internetowych w Poznaniu i okolicach!
W Poznaniu jest także wiele innych dzielnic na terenie, których siedzibę maja nasi klienci np. Podolany, Junikowo, Górczyn, Golęcin, Śródka, Starołęka, Chwaliszewo, Świerczewo oraz Wilczak, Wilczy Młyn Chartowo i Umultowo. Dodatkowo warto także wymienić inne dzielnice i osiedla jak Antoninek, Zieliniec czy Kobylepole, Ostrów Tumski, Głuszyna, Szczepankowo, Nowe i Stare Żegrze oraz Winiary, Kiekrz, a także Ogrody.
Jakie miasta oprócz Poznania obsługujemy?
Agencja marketingowa Evolve nie ogranicza się tylko do okolic miasta Poznania, z którego się wywodzimy. Choć nie da się ukryć, że właśnie z okolic Poznania posiadamy najwięcej klientów np. Luboń, Puszczykowo, Buk, Kostrzyn, Swarzędz, Gruszczyn, Kobylnica, Suchy Las, Rokietnica. Oczywiście są to także inne miejscowości z powiatu i wielkopolski jak np. Pobiedziska, Murowana Goślina, Stęszew, Kurnik oraz Czerwonak, Dopiewo, Koziegłowy, a także Komorniki, Tarnowo Podgórne i Kleszczewo. Terenem naszego działania jest zarówno cała wielkopolska jak i oczywiście cały kraj.
Inne miasta
W Wielkopolsce nasi klienci najczęściej swoje siedziby mają w miastach takich jak Kalisz, Konin, Gniezno, Leszno, Piła, Ostrów Wielkopolski, Września, Śrem oraz Krotoszyn, Turek, a także Środa Wielkopolska, Wągrowiec i Kościan, Szamotuły i Oborniki.
Pozycjonowanie stron i sklepów online w oparciu o frazy longtail
Wiele różnych firm i agencji marketingowych SEO poleca swoim klientom wpisywanie na swoich stronach internetowych, podstronach oraz artykułach tzw. fraz długoogonowych (ang. longtail). Chodzi o to, że użytkownicy wpisują bardzo różne, czasem długie zapytania w Google.
Użycie słów lub kilku fraz, które mogą znaleźć się bezpośrednio w takim zapytaniu, a na które konkurencja jest mała, mogą być dobrym sposobem na generowanie ruchu na witrynach. W przypadku frazy pozycjonowanie stron internetowych często frazami longtail związanymi z nimi są np. słowa online, mobile (chodzi o urządzenia i ich typy jak ipad, iphone czy smartphone lub tablety).
Pozycjonowanie stron internetowych Poznań – na co jeszcze warto zwrócić uwagę?
Użytkownicy wpisują w pasek wyszukiwarki Google bardzo różne sformułowania. Przykładowo może to być organiczne pozycjonowanie strony www lub sklepu online. Są też osoby, które chcą wszystko wykonać samemu i szukają opisów oraz opinii na temat pozycjonowania na nie jednym forum czy grupach na Facebooku.
To o czym warto pamiętać to fakt, że optymalizacja SEO i samo pozycjonowanie stron pod kątem mobile i desktop nieco się od siebie różnią. Zwłaszcza na urządzeniach mobilnych duże znaczenie ma user experience (UX). Choć ogólne zasady i metody dla desktop i mobile są prawie takie same.
Inne aspekty związane z pozycjonowaniem witryn online
Warto zwrócić uwagę, że wiele osób chciałoby wykonać pozycjonowanie strony na Facebooku lub Allegro. Jest to nieco inny obszar tej specjalizacji. Czasem nasi klienci zastanawiają się także czy pozycjonowanie stron jest trudne i czy dadzą radę je wykonać samemu lub też po prostu przyśpieszyć gdyż chcą jak najszybciej zobaczyć efekty. Opinie na temat samodzielnego wykonywania tak skomplikowanego procesu budzą kontrowersje i są zdecydowanie podzielone. Jednak z pewnością samo pozycjonowanie strony się opłaca i warto je wykonać. Trudniej mają jednak Ci, których witryna napisana jest przez programistę w czystym html i css.