Reklama Google ADS
Reklama Google ADS
Wypromuj swój biznes!Szybko i skutecznie!Trafiaj do nowych klientówZwiększ sprzedaż z nami!
Wypromuj swój biznes!Szybko i skutecznie!Trafiaj do nowych klientówZwiększ sprzedaż z nami!
Tworzymy i optymalizujemy kampanie reklamowe Google ADS pod kątem wzrostu liczby i wartości konwersji. Nie przepalamy budżetów dzięki skutecznym reklamom. Od teraz możesz efektywnie docierać do nowych klientów.
Tworzymy i optymalizujemy kampanie reklamowe Google ADS pod kątem wzrostu liczby i wartości konwersji. Nie przepalamy budżetów dzięki skutecznym reklamom. Od teraz możesz efektywnie docierać do nowych klientów.


Czym są reklamy Google ADS?
Wysoka pozycja w organicznych wynikach wyszukiwania to często tylko połowa sukcesu. Nad tymi wynikami zazwyczaj znajdują się płatne reklamy Google Ads. Obecnie jest to jedna z najszybszych i najbardziej skutecznych form marketingu internetowego. Nasza reklama pojawia się po wpisaniu konkretnego sformułowania w pasku wyszukiwarki lub w postaci reklam graficznych na innych portalach. Bez względu jaki biznes prowadzisz i w jakiej branży oraz czy działasz regionalnie czy w skali Polski lub świata. Reklama Google Ads będzie dobrym sposobem na dotarcie do nowych klientów.
Nasi klienci
Przykładowe efekty reklam Google ADS
FAQ – reklamy Google ADS
Przyczyn słabych efektów z prowadzonych kampanii reklamowych Google Ads może być wiele. Do najważniejszych z nich można zaliczyć:
- Brak konfiguracji Google Analytics i połączenia z kontem Google Ads;
- Kampanie nastawione na ilość kliknięć, a nie na konwersje;
- Niska jakość zasobów reklamowych np. grafiki;
- Słaba użyteczność witryny docelowej np. brak call to action;
- Wolno działająca strona docelowa;
- Niewłaściwa konfiguracja kampanii reklamowej i reklam.
- Nieprawidłowe dopasowanie grup odbiorców i harmonogramów;
Z pewnością tak. A przynajmniej należy to poważnie rozważyć ponieważ ruch na stronach i w sklepach pochodzący z reklam Google ADS zaczyna dominować nad wszystkimi pozostałymi źródłami. To sprawia, że ta forma marketingu internetowego zyskuje bardzo na znaczeniu. Rozwinięcie algorytmów samouczących się odpowiednich odbiorców oraz konwersji dają klientom znacznie lepsze efekty niż jeszcze parę lat temu.
Przedsiębiorcy decydując się na samodzielne uruchomienie tych reklam niestety często tracą swoje pieniądze i zniechęcają się do tej formy. Dzieje się tak ze względu na niewłaściwe ustawienia i konfigurację lub nie wykonaną konfigurację Google Analytics. Brak doświadczenia w tworzeniu reklam Google Ads może doprowadzić do szybkiego wyczerpania się budżetu i tego, że nie dotrzesz do właściwej grupy odbiorców.
Decydując się na tą formę promocji w internecie warto znać jej wszystkie najważniejsze cechy:
- Skuteczna, szybka i łatwa forma reklamy płatnej w Internecie;
- Pełna analityka danych o ruchu i konwersji;
- Precyzyjnie odpowiada na zapytania użytkowników;
- Reklamy te znajdują się powyżej organicznych wyników wyszukiwania Google.
Reklama może wyświetlać się także jako reklama graficzna, video i tekstowa użytkownikowi, który pasuje pod kątem profilu ustawionego przez reklamodawcę.